Automatizace vs. personalizace
V čem jste opravdu dobří? Dokážete automatizovat to, co ostatní dokáží jen stěží, nebo dokážete zákazníkovi nabídnout extrémně personalizované služby?
Můžete zákazníkovi udělat přesně to, co mu vidíte na očích. Měnit váš produkt tak, jak to zákazníkovi vyhovuje. Pokud najdete ten správný mix mezi tím, co je možné snadno upravit a co ne budete moci prodávat prémiový produkt s vyšší marží.
Můžete jít také druhou cestou a to automatizovat vše, co se dá. Ušetříte tím na mzdách a času vašich pracovníků, ušetříte také na vlastním času, protože vaše služby budou fungovat a obsluhovat zákazníky sami.
Vydefinujte si dopředu, co budete automatizovat a co personalizovat. Není nic horšího, když se firmy snaží automatizovat (a špatně) to, co ostatní mají vychytané místo toho aby personalizovali svoje služby a nesnažili se za každou cenu o nízkou cenu.