Dobrý příběh, dobrá prezentace
Pokud chcete udělat dobrou prezentaci, najděte nejdříve dobrý příběh, který podporuje vaši hlavní myšlenku. Kolem tohoto příběhu vybudujte zbytek prezentace a můj tip je, že budete mít úspěch.
Když se potkáte s kolegy v práci, říkáte si příběhy.
Když potkáme kamarády v hospodě, říkáte si příběhy.
Když prodáváte zákazníkům vaše zboží nebo služby, dost možná jim prodáváte příběh.
Lidé kupují Adidas, Nike, BMW, Audi, Swatch, Apple, Dell i Lenovo kvůli příběhům, které si vyprávějí.
Firmy se snaží vyprávět příběh svým zaměstnancům.
Zaměstnanci vypráví příběhy zákazníkům a potenciálním klientům.
Noviny, časopisy a internet - všechny média jsou plné příběhů.
Jste na řadě. Začnete dávat příběhy i do vaší prezentace?