Hledání odpovědí, kladení otázek a návrh brainstormingového setkání
Často hledáme odpovědi na našich oblíbených serverech jako Inc.com, Lifehacker, v časopisech a knížkách. Je tenká hranice mezi zájmem o zvyšování produktivity a marněním času a hackování GTD.
I tenhle krátký blog by mohl být další návod. Mohl bych vám připravit nějaké zajímavé odpovědi, nějaký tool, který můžeme implementovat hned zítra do života. Takových rad jsou všude spousty – jak se stát úspěšným podnikatelem, 7 návyků skutečně efektivních lidí, GTD… samé návody.
Nehledejte další odpovědi, začněte si klást otázky a hledat a pracovat na odpovědích. Jaký je nejefektivnější způsob řízení času pro vás a co vám funguje? Jak se chcete posunout ve vašem businessu a jaký je váš plán? Z jakých zdrojů přichází většina vašich výsledků?
Začněte se sami více ptát, hledat odpovědi a pracujte na odpovědích. Uvidíte o kolik produktivnější. Nečtěte už o produktivitě, víte toho dost.
Pokud byste chtěli přeci jen nějaký nástroj, který můžete využít? Sezvěte si na hodinku tři další kamarády nebo kolegy. Každý z vás si vezme papír a na vršek papíru napíše problém, který je opravdu důležitý a jeho vyřešení může přinést mnoho. Udělejte čáru.
Potom si papíry vyměňujte mezi sebou, každý popíše možné řešení pod popsaný problém. Do půl hodiny byste měli mít každý tři způsoby řešení problému, který vás opravdu trápil. Druhou půl hodinu brainstormujte další nápady a diskutujte. Na konci meetingu domluvte další termín schůzky.
Jaký je to pocit odcházet se třemi řešeními problému, který jste před pár minutami nevěděli jak vyřešit?
Máte zájem zúčastnit se takového setkání? Pokud ano, napište mi na jakub@jakubsafranek.cz a doladíme detaily.