Kdy o vás lidé začnou mluvit, pokud budete průměrní?
Odpověď: Nikdy.
Nikdo z nás nemluví o tom, že měl průměrnou kávu v průměrné restauraci. Nemluvíme o průměrném servisu v restauraci, o průměrně odvedené práci, o průměrné znalosti nějaké problematiky.
A přitom kolik z nás investuje peníze do reklamy, energii do získání zákazníků a čas do uzavření nových zakázek jen proto, abyste potom vašim zákazníkům poskytli průměrné služby?
Jednoduchý test. Najmete nového účetního, protože je docela dobrý v golfu, jdou mu slušně dva jazyky a umí obstojně dělat daně? Ne, najmete toho nejlepšího člověka v obrovské hromadě CV. Najmete toho top borce, který zná svou branži sakra dobře.
A hádejte. Která reklama je nejúčinnější? Word of mouth. Co si lidé o vás řeknou. To je důvod, proč nejspíš chodíte na oběd do toho super podniku na rohu. Kolega v práci vám ho doporučil. Není to kvůli té celostránkové reklamě co měli v E15, protože takových se tam každý týden střídá spousty.
Řada na vás. Co můžete přestat dělat k tomu, abyste měli tak čas být v pár věcech zatraceně dobří?