Jakub Šafránek

View Original

Máte pro své posluchače něco navíc?

Myslet si, že když máte na prezentaci padesát posluchačů tak to znamená, že změníte myšlení padesáti lidem.

Těžko.

Někdo na prezentaci hned zapomene, někomu něco zůstane v mysli a pár lidí třeba přeci jen inspirujete k akci. Co ale jako řečník určitě chcete je, aby se vaše myšlenky šířily co nejdále.

Jak to podpořit?

Můj tip je připravit si pro posluchače zajímavý handout, který si mohou na konci prezentace stáhnout. Je to lepší jak lidem dávat slajdy a je šance, že někdo ho třeba přepošle kolegyni nebo si ho vytiskne a bude ho dál používat. A bude o něm tu a tam mluvit.

A to je to, co přesně chcete. Aby se po vaší prezentaci o vás a vaší hlavní myšlence alespoň trochu mluvilo.

Co si odnesou posluchači z vaší další prezentace?