Nerudní zákazníci k vám také patří
Na zákazníky je třeba se dívat jako na součást vašeho podnikání, vašeho businessu (ať už je jakýkoliv). To, že zákazník chodí k vám, neznamená, že je vnějškem.
Máte pocit, že to není pravda? Představte si poslední restauraci, ve které jste byli a vyřešili nějaký problém, který nastal. Studená polévka, zkyslá šlehačka – to všechno se může stát. Dá se s tím i dobře počítat, připravit scénáře jak na takové problémy reagovat. Pokud je zákazník uvnitř vašeho businessu, snažíte se s ním spolupracovat a víte, v jakém stavu do businessu přijde a jak a s čím má ze systému vašeho podnikání plus mínus odejít.
Nerudní zákazníci vás pak nebudou iritovat. Víte, že „zpracovávání nerudných zákazníků“ je jedním z úkolů vašeho podnikání. Víte, jak zákazník může přijít, víte co udělat když přijde a víte, jaký má být output vašeho businessu. Nerudný zákazník je dobrý tester.