Jakub Šafránek

View Original

Nezáleží co děláte. Záleží jak to prodáte.

Čím větší firma, tím tohle pravidlo lépe platí. Nezáleží na tom, co děláte. Záleží ale výrazně na tom, jak to umíte prodat.

Koukám, že je to už čtyři roky, co jsem četl článek Shit in, Shit Out. Blog Život v korporaci se chytl tak rychle, protože ty vtipy lidé znali.

Jasně, jsou obory, kde je práce hmatatelná a je za vámi vidět. Pokud ale sedíte na židli před počítačem, práce za vámi moc vidět není a jediný, kdo často zná vaši práci jste vy a ten člověk, pro kterého ji děláte. 

Naučte se se vaši práci lépe prodávat (nebo nedělejte nic, dobře to prodávejte a modlete se, aby ekonomika vydržela jak dnes). 

Dělat svou práci dobře dnes nestačí. 

Umíte se prodat?