Nikdo si není jistý. Napíšete si raději business plán?
Šťavnaté slajdy vznikly před šesti lety. První workshop jsem udělal za 300 korun pokud se nepletu a vůbec se divím, že se někdo přihlásil.
Teď po šesti letech, po desítkách firemních trénincích je mi jasné, že to byl správný krok. Dokážu si spojit co vedlo k čemu a šel bych do toho určitě znovu.
Jenže když jste na začátku, vůbec netušíte jestli to vyjde. Jestli to za šest let bude něco většího, nebo se místo toho budete topit v problémech. Nikdo si není jistý.
Je ale lepší zkusit jít s kůží na trh, něco prodat, zeptat se na zpětnou vazbu, zlepšit váš produkt a takhle pokračovat dál. Jeden prodej vám o vašem produktu řekne víc, než deset business plánů.
Univerzita, iCollege - to jsou všechno užitečné věci. Ale prodávat musíte sami. A kdo bude prodávat za vás? Nikdo.
Napíšete si raději business plán?