Jakub Šafránek

View Original

Překvapte je mile tam, kde to nečekají

  • Výtečná kuchyně za skvělé peníze v nádražní restauraci.
  • Levný pokojový bar.
  • WiFi zdarma na výletní lodi (150 dolarů za osm hodin připojení?).
  • Pozorný a ochotný personál na palubě letadla.
  • Cítit baťovské "náš zákazník, náš pán" v prodejně mobilního operátora.
  • Být na prvním místě pro člověka na přepážce.
  • Obchodní zástupce, který plní, co slibuje.
  • Pětihvězdičkový servis ve dvouhvězdičkovém hotelu.
  • Dostat na narozeniny dárek, protože si na vás někdo myslí. 
  • (pokračování) ... a ne jen proto, že jste v jejich CRM.
  • Těšit se na to, že tam budete moci čekat.

Zní něco z toho (většina?) pro vás jako oxymóron?

Zvykli jsme si na spojovat některá místa, firmy a lidi se špatnými a drahými službami. Jako by některá místa byla proklatá a nedalo se s nimi nic dělat. Jsme pak šokováni, když tomu tak není.

To je příležitost pro vás. Překvapte nás tam, kde to čekáme nejméně. Šokujte nás tím, že to uděláte dobře.