Sakra dobrý, nebo sakra levný
Když HR manažerka Jana Novotná vloží inzerát s volnou pracovní pozicí na Jobs.cz, do půl hodiny má v emailové schránce na svém Macu sto CVček. Polovina budou vysokoškoláci s titulem ze super školy, čtvrtina bude mít navíc pracovní zkušenosti v předních firmách. Deset procent uchazečů budou neskuteční dříči se skvělými výsledky ve škole i mimo školu.
Musíte být sakra dobrý.
Když půjdete do nákupního centra Chodov, hned u vchodu je prodejna Kunratická stodola. Přes uličku s ní sousedí hypermarket Albert. Stejné mango, které prodává Kunratická stodola má dnes Albert o deset korun levněji za kus. Když budete porovnávat zboží, chci ho levně. A agregátory zboží jako Heuréka prosím.
Musíte být sakra levný.
Vyberte si sami, jak a kde chcete bojovat, nebo za vás vyberou jiní. Kdy jste naposledy jásali, jak jste měli průměrnou pizzu nebo průměrné uchazeče o práci? Předpokládám, že jste nikdy nejásali.
Buďte sakra dobří, nebo sakra levní a prodávejte po paletách. Jen ne něco mezi, prosím.