Tři otázky jak to udělat a pán "to nikdy nepůjde"
To nikdy nebude fungovat. To nebude fungovat v naší firmě. Ten název zní divně. Ty barvy jsou fakt divný. Tahle technika nemůže nikdy fungovat. Nevěřím tomu.
Kolik znáte lidí, kteří jen hledají důvody?
Někdo má prostě tendenci hledat důvody proč to nejde. Super když na ty důvody přijde, většinou ho to ukonejší, že je lepší zůstat tam, kde je. Kdo nic nedělá, nic nezkazí namítá. Neznamená to ale, že musíte takového člověka poslouchat.
Mám tři otázky.
- Co doopravdy chcete?
- Co vám bráním v tom to získat?
- Jak to můžete překonat?
Vezměte si A4ku papír a napište si navrch co doopravdy chcete. Podtrhněte. Máte? Super. Pod to si napište pět věcí, které vám v tom brání? Hotovo? Poslední krok. Napište si dvacet možností, jak byste mohli ty překážky překonat a vyberte si tři způsoby, které se vám nejvíce líbí.
Ode dneška na nich pracujte každý den 14 dní v kuse. Pokud vám to nemůže dostat se trochu blíže k tomu, co chcete, napište mi do komentářů.
Ještě jedna rada, kterou jsem dostal před pár dny - pokud máte nějaký nápad, jděte si za tím. Na začátku o jeho pravdivosti přesvědčíte jen opravdové vizionáře, zbytek bude nejspíše hledat důvody proč to nejde.
Co doopravdy chcete? Co vám brání v tom to získat? Jak to můžete překonat?
Nenechte si ujít další tipy a přihlašte se do odběru newsletteru (formulář vlevo v menu). Žádný spam a možnost okamžitého odhlášení kdykoliv.