Chcete víc, mít se líp? Převezměte konečně odpovědnost.

Vždy se najde někdo, na koho můžete převést svou odpovědnost. Můžete dělat jako že se vás to netýká, že je to práce někoho jiného anebo vám to prostě může být jedno. 

A nebo se můžete začít chovat jako živnostník a převzít plnou odpovědnost za odvedenou práci.

V sobotu ráno mi zrušili let. To je jedna z nejhorších věcí, co se vám při cestování letadlem může stát. Zvlášť, když máte ještě v dalším městě přestup. Paní, která vyhlašovala zrušení letu očividně neměla žádný zájem nám to trochu ulehčit. "Je nám líto, váš let byl zrušen, kontaktujte naši kancelář, kde dostanete další instrukce." 

Jeden z cestujících, co se to dozvěděl jako první nahlas hned vyhlásil, že je u letiště autem, má ještě dvě místa volné a vezme kohokoliv z cestujících do Varšavy (kam jste letěli). Ostatní vyčkávali a po chvíli se otráveně vydali do kanceláře.

Volám na zákaznickou linku, nechají mě 15 minut čekat a pak se dozvím, že peníze mi vrátí za 14 dní. Nakonec jedu se šéfem zpět domů autem, jsem zachráněn, řešení se našlo. Pár vedle mě a další za nimi nemají takové štěstí, lidé za přepážkou neví co s takovou masou hned dělat a radí jim že "si do Varšavy možná mohou půjčit auto, nebo někoho stopnout?". 

Naučte se brát odpovědnost za konečný výsledek, zvláště za zákaznickou spokojenost. Je nějaké zpoždění? Jděte a řeště to. Ať je zákazník spokojený. Zařiďte se tak jako kdyby váš šéf a jeho šéf neexistovali. Kdo by pak řešil vaše problémy?

Vy?