Dobrá pověst, nebo zahrádka s příplatkem.
It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. If you think about that, you'll do things differently. - Warren Buffet
Budete účtovat na zahrádce o deset procent vyšší ceny?
Zákazníci mají vytříbený šmejdar (radar na všechny šmejdy) a hned poznají, jestli jednáte nefér. Ty to vycítí rychleji než Karl von Bahnhof vysušený lovečák na jídelním stole. Poznámky pod čarou nevýrazným písmem, nevýhodný kurz nebo příplatek za posezení na zahrádce, která je přímo za výkladní skříní restaurace. Jak to zákazníci poznají, budou se od vás držet na sto honů. Budování solidního businessu a vašeho jména může trvat roky, ale stojí to za to. Nebo chcete vážně odrbávat (turisty) zákazníky pár let a pak to zabalit?
Pokud to podle mě myslí někdo s businessem vážně, pracuje především na zákaznickém servisu. Levněji nakoupíte snadno, ale příjemněji? Lidé rádi chodí tam, kde se o ně dobře starají. A nemusí se bát, že budou odrbáni.
Vyplatí se nebýt na šmejdaru.