Co dělat, když vás nepozvou na konferenci

Možná bych měl spíše psát o tom, co dělat, když vás pozvou na konferenci. Přeci jen pomáháme firmám lépe prezentovat, vytvářet slajdy a komunikovat jasně. 

Často je ale příčinou našeho smutku či zklamání to, že nestojíme na pódiu my. Máme pocit, že bychom to téma také vládli. Že také děláme něco zajímavého, o čem by se druzí měli také dozvědět. A přeci jen, koho na duši nehladí pocit, že můžete získat pozornost několika stovek posluchačů na dvacet minut či hodinu a půl?

Co tedy dělat, když vás nikam nepozvali a přesto byste chtěli světu něco říct?

Kdy jindy, než teď. Teď je ten pravý čas promluvit a ukázat světu co znáte, co umíte a co byste mohli ostatním předat. Nejsnazší je mít svůj blog, kde publikujete svoje myšlenky pro ostatní zdarma.  

Dále pak můžete dohodnout prezentaci pro přátele či kolegy a natočit to na video a nahrát na YouTube (prezentace Zapoměňte na PowerPoint má přes 700 shlédnutí bez reklamy, což nejsou miliony, ale máme z toho upřímnou radost). 

Můžete se také rozhodnout, že budete své know-how dávat zdarma pravidelně. O to se snažíme právě s videi Šťavnaté slajdy (15 videí na YouTube zdarma v profi kvalitě, můžete si pustit celý playlist). Už je to nákladnější, ale o to větší zábava a naučíte se věci, které byste se jinak těžko učili.

Můžete také napsat ebook zdarma, upořádat kurz na Naucmese za pár korun nebo jít tou nejjednodušší cestou jak být pozván na konferenci - uspořádat si konferenci vlastní.

Nebo prostě jen dělejte něco, co je opravdu zajímavé a mluvte o tom. A i kdyby si vás nikdo nevšiml, je to úplně jedno. Je lepší být úspěšný a neznámý, než být neúspěšný a známý. Hodně lidí si to ale plete. Nehoňte se za vnějšími znaky úspěchu, ale za reálným úspěchem.

Nedělejte ale jedno - nečekejte. Nečekejte na to, až si vás někdo vyberete, až někdo schválí vás nápad, až budete mít milion na propagaci. Ne, začněte. Teď je ten nejlepší čas kdy můžete snadno a zdarma/za levno sdílet svoje myšlenky.

Co budete sdílet dnes?