Děláte něco, o čem budou lidé mluvit?
/Je těžké být průměrnější než průměr. Když máte nekonečně mnoho možností, vyberete si to nejlevnější, nejlepší (nehledě na cenu) nebo to s nejlepším poměrem cena/výkon. Málokdo si vybere tu nudnou, průměrnou volbu (pokud opravdu nemusí).
Přesně tohle jsem právě četl v jedné recenzi hotelu. Čeká mě další služebka a tak procházím klasicky hotely na Booking a Tripadvisoru. Průměrný hotel vyhraje opravdu jen pokud má skvělé místo (blízko jak k práci tak letišti/nádraží). Problém takové hotelu je ale někde jinde.
Všichni co v takovém hotelu pracují to ví. Že k nim jedete jen proto, že musíte. Už jak do hotelu vstoupíte cítíte, že "tady to mají lidé na háku". Je to jako správná turistická past - lidé odcházejí a přicházejí a další stejně přijdou, takže co bychom se snažili. Přesně z těchto důvodů radši zvolím hotel trochu dál, jen se vyhnout hotelu "z povinnosti".
Čekám na novou knížku od Setha Godina. Váží tolik co 20 běžných pejprbeků a žádnou větší knihu snad v knihovně ani nemám. Je obrovská a definuje novou, vlastní kategorii. Tuhle věc budete skoro těžko nazývat knihou.
A když ji uvidíte, otevřete, potěžkáte a začtete se do ní, nejspíše o ní budete mluvit. A v tom to je. Pokud chcete dělat něco zajímavého, užívat si lepších odměn a pokud chcete lepší marketing vaší vlastní značky, pak musíte dělat něco, o čem budou lidé mluvit.
Nikdo se nezastaví nad další hnědou krávou. Ale vidět fialovou krávu na poli, tak okamžite zastavíte, jdete si jí vyfotit a určitě o tom někomu řeknete.
Co je vaší fialovou krávou?