Jednoduchý tip jak ušetřit čas: Volejte když se hýbete, hýbejte se když voláte

Skoro každý chce být o trochu zdravější a mít trochu více času na různé nové projekty. Jednoduchý trik vám může pomoci získat oboje. Stačí jen trochu upravit způsob, jakým telefonujete

I když k telefonu dostanete návod, není už u něj návod jak ho používat efektivně .  

Pokud nepracujete na zákaznické lince, můžete si plánovat kdy vyřídíte jaké telefony. Málokdy také musíte přijímat okamžitě všechny hovory. Pokud můžete tak si vypínejte zvuky u telefonu, když se potřebujete soustředit. Můžete si např. říct, že první dvě hodiny ráno budete mít vypnuté zvuky a všechny telefony vyřídíte potom najednou.

A když se do nich pustíte, tak se hýbejte. Pokud má vaše kancelář dlouho chodbu nebo schody mezi patry, využijte je. Obyčejným chozením po chodbě, po schodech nebo po budově můžete zlepšit svoje zdraví a ušetřit čas, protože vyřídíte všechny telefony za sebou.

Ideální je volat, když zrovna můžete těžko dělat něco jiného - jdete na oběd, jdete do práce, jdete z práce. Když už sedíte u počítače a pracujete, tak se snažte telefony omezovat. Málokterý telefon je tak důležitý, že nepočká hodinu. A pokud víte, že některé telefony zvednou musíte (váš šéf), tak si ho dejte jako výjimku do skupiny, která nebude mít zvuky vypnuté. 

Telefon můžete začít využívat jako pomůcku k tomu se trochu protáhnout od počítače. Pokud nemusíte, tak si vyhrazujte čas, kdy nejste k dispozici. Pohybem při telefonování uděláte něco pro svoje nohy a budete mít při hovoru i pravděpodobně energičtější hlas, když nebudete staticky sedět. 

Jaký jsou vaše triky ohledně telefonování? Napište mi do komentářů.