Otevřete si raději stánek s limonádou. Naučíte se víc, než vytvářením kopií.
/Pokud dvacet lidí vytváří dvacet stejných koláží, je něco špatně.
Zapsat si grafiku tenhle semestr byla moje výzva vystoupit z technického zaměření (studuji IT) a zkusit si něco uvolněnějšího, něco uměleckého, kde by člověk zapojil tu kreativní část mozku. Po osvojení si základních technik jsem si všiml, že všech deset domácích úkolů bude znamenat vytvořit co nejpodobnější kopii toho, co dostaneme zadáno.
Vytvořte kopii této koláže. Namalujte kopii této grafiky. Udělejte co nejpodobnější kopii tohoto a támhletoho. Kdyby takhle začínal Picasso, znali byste ho spíše jako sběratele umění než umělce.
Mám jiný nápad, jiný způsob učení a zadávání úkolů. Co třeba tyto zadání - prodejte třem klientům váš nápad. Oslovte pět firem a zkuste jim nabídnout váš nápad. Udělejte marketingovou kampaň. Vytvořte něco nového a jděte s tím na trh. Zavolejte co si o tom myslí potencionální zákazníci.
Otevřít si stánek s limonádou před univerzitou vyžaduje více umění a odvahy než sezení v lavici. Povídat si o tom jestli váš nápad je dobrý nebo je je jako snažit se posoudit, jestli by byla dobrá likérová zmrzlina bez toho, aniž by jí někdo ochutnal.
Dělejte něco, kde musíte (trochu) riskovat. No risk, no zisk.