Poděkovat za všechny problémy
/Buďme rádi za všechny problémy v práci a většinu problémů v životě. Nebýt nich tak se nikam neposouváme a nejspíše by nemělo smysl nás za cokoliv platit.
Zákaznický servis by byl jednoduchý nebýt nepříjemných a naštvaných zákazníků, s těmi jsou jen problémy. Prodej by byl jednoduchý, jen kdyby potenciální zákazníci nehledali pořád důvody proč ne teď a proč nekoupit. Programování by bylo jednoduché, jen kdyby všechny možné funkce byly popsané na internetu. Vedení lidí by bylo jednoduché, jen kdyby se lidé chovali konzistentně a stačilo by je motivovat cukrem, bičem a penězi.
Ne, tyhle věci nejsou jednoduché.
Často s sebou nesou spoustu problémů a ty problémy jsou zásadní. Existence problémů vám dává příležitost je řešit. Za řešení problémů jsme pak placeni - nebýt nich nemáme žádnou práci. Zkuste se začít dívat na problémy jako na něco produktivního. Jak na něco, co můžete buďto sami řešit, nebo nechat být a jít dál. Buďme za problémy rádi.