Váš neviditelný billboard a odvaha editovat nemilosrdně

Možná jste si řekli, že je čas podpořit váš business.

Menší investice do reklamy by mohla věci rozpohybovat. Objednáte si několik billboardů, necháte navrhnout design a za několik málo týdnů lidé projíždějí kolem vašeho billboardu. Když ho jedete poprvé obhlédnout osobně, je to první věc, které si okamžitě všimnete. Váš billboard je stokrát důležitější než jakýkoliv jiný okolo. Jste ale sami, kdo to tak vidí.

Mějte odvahu soustředit se na to důležité a ořezávejte vše na kost. Většině zákazníků je srdečně jedno, jestli máte barvy vašeho e-shopu vyladěné dle feng–shui. Chtějí rychle, levně a bezpečně nakoupit. Protože ale málokdy věci začnou fungovat rychle a business se málokdy raketově rozjede, máme tendenci se odklonit od toho nejdůležitějšího a začneme řešit maličkosti. Podívejte se na jakýkoliv díl Ano šéfe a uvidíte stejné problémy znovu a znovu – špinavá kuchyň, hnusné jídlo a interiér restaurace nacpaný věcmi. Jak krásnou výmluvu potom majitel restaurace má. Nemám čas řešit hnusné jídlo v mé hospodě, když mám plné ruce nakupováním umělých kytek, abych vylepšil interiérový dizajn mé trojky.

Pokud něco nefunguje, zkuste něco dát pryč, než začnete něco přidávat. Možná jste na správné cestě a je potřeba jen vydržet. Většina lidí ani nevidí váš billboard, vaši práci. Tohle není soutěž v úsilí. Editujte nemilosrdně, vyhazujte vše nepotřebné.

Přidávejte až potom, co jste něco vyhodili a funguje vám to důležité.