"Vaše číslo máme uložené, pane Šafránku"
/Když jsem včera odjednával sushi po telefonu, zaskočilo mě, že mě pozdravil spolumajitel jménem.
Je to snad poprvé, co si mě někdo z rozvozu uložil. Jasně, máme u nich už pár objednávek za tu dobu, ale ve spoustě kaváren jsem byl třeba 30x a mojí typickou objednávku si stejně napamatují.
Zájem o člověka, ten upřímný, se dá těžko předstírat. A jestli mě něco fakt potěšilo, tak je to právě ta drobnost s číslem.
Říkáte si, že tohle jde jen v malé firmě. V sushi zvedá telefon pár lidí, je to snadné si zapamatovat někoho známého.
Podle mě to není pravda, za mě je to o lidech. Chodím do jednoho řetězce kaváren, který je po celém světě. Je ale jedna pobočka, která se vyniká. Lidé mě tam zdraví tak nějak příjemněji, prohodí se mnou pár slov, zeptají se na rodinu. A přitom je to stejná pobočka jako všechny ostatní. Alespoň na oko.
Mějte upřímný zájem o lidi. Vrátí se vám to stonásobně. A kdyby ne? Stejně to stojí za to.