Dobrý příběh, dobrá prezentace

Pokud chcete udělat dobrou prezentaci, najděte nejdříve dobrý příběh, který podporuje vaši hlavní myšlenku. Kolem tohoto příběhu vybudujte zbytek prezentace a můj tip je, že budete mít úspěch. 

Když se potkáte s kolegy v práci, říkáte si příběhy. 

Když potkáme kamarády v hospodě, říkáte si příběhy.

Když prodáváte zákazníkům vaše zboží nebo služby, dost možná jim prodáváte příběh.

Lidé kupují Adidas, Nike, BMW, Audi, Swatch, Apple, Dell i Lenovo kvůli příběhům, které si vyprávějí.

Firmy se snaží vyprávět příběh svým zaměstnancům.

Zaměstnanci vypráví příběhy zákazníkům a potenciálním klientům.

Noviny, časopisy a internet - všechny média jsou plné příběhů.

Jste na řadě. Začnete dávat příběhy i do vaší prezentace?