Nestačí být dobrým
/Dnes už nestačí být dobrým. Pokud jste budovat opravdu profitabilní business nebo mít rozumnou kariéru, musíte být v něčem zatraceně dobří. Mít zatraceně dobré schopnosti, mít zatraceně dobré známé, mít zatraceně dobrý zákaznický servis, produkt, úroveň komunikace, nebo - být zatraceně, neskutečně levný.
Domů mi pizzu mohou dovézt asi z deseti pizzerek. Ani jedna z nich nemá skvělou pizzu. Ani jedna nich není opravdu levná. Tři z nich dokonce používají identický obal a tak bych ani nepoznal, ze které jsem vlastně objednal. Ani jedna z nich nemá skvělý zákaznický servis.
O které z nich bych měl napsat blog, dát fotku jejich pizzy na Facebook nebo se kterým kuchařem bych se měl vyfotit? Všechno jsou stejně dobré.
Kolik průměrných filmů, restaurací a produktů jste doporučili? Moje domněnka je, že žádný. Ve světě, kdy si na tři kliknutí můžete vybrat nejlepší knížku, film nebo dovoz z restaurace neztrácíme čas průměrem. Průměr díky informovanosti ztrácí svoje místo.
Průměr je na nic. Pokud chcete více zákazníků, lepší business či kariéru - buďte v něčem zatraceně dobří.
// Možná někomu tenhle názor přijde moc drsný. Podle mého je ještě málo drsný, oproti tomu jak drsný je trh. Zákazníkům je fuk kolik srdíčka dáváte do vašeho kšeftu. Zajímá je čím se dokážete odlišit, co zajímavého můžete nabídnout. Díky za sdílení.