Potřebujeme méně lifestyle designerů

Pokud je to snadné a zábavné a umí to hodně lidí, může to být dobrý koníček, ale málokdy dobrá práce.

Člověk se musí zamyslet nad tím, kolik lidí umí to co chcete dělat. Kolik lidí to poptává a je ochotno za to platit. Nepotřebujeme každý den kardiologa, ale když ano, jsme za to ochotni hodně zaplatit (resp. pojišťovna). Stát se kardiologem není ani snadné ani zábavné.

Na Twitteru, Facebooku i různých dalších stránkách můžete najít různé lidi, kteří se rádi fotí při svých "weekly review", fotí svoje myšlenkové mapy a doporučují Moleskine bloky.

Je úplně jedno, jestli používáte myšlenkové mapy nebo ne a jestli píšete do bloku z Tesca nebo do bloku za tisíc korun. Není to o nástrojích. Radim Jančura i Andrej Babiš používají oba staré tlačítkové telefony a papírové kalendáře za pár korun.

Síla je v tom dělat, o co mají lidé zájem, dělat to dobře a dělat to, co není snadné. Potřebujeme méně lifestyle designérů. Méně lidí co se u práce rádi fotí a více lidí, co pracují na řešení opravdových problémů.