Překvapte je mile tam, kde to nečekají
/- Výtečná kuchyně za skvělé peníze v nádražní restauraci.
- Levný pokojový bar.
- WiFi zdarma na výletní lodi (150 dolarů za osm hodin připojení?).
- Pozorný a ochotný personál na palubě letadla.
- Cítit baťovské "náš zákazník, náš pán" v prodejně mobilního operátora.
- Být na prvním místě pro člověka na přepážce.
- Obchodní zástupce, který plní, co slibuje.
- Pětihvězdičkový servis ve dvouhvězdičkovém hotelu.
- Dostat na narozeniny dárek, protože si na vás někdo myslí.
- (pokračování) ... a ne jen proto, že jste v jejich CRM.
- Těšit se na to, že tam budete moci čekat.
Zní něco z toho (většina?) pro vás jako oxymóron?
Zvykli jsme si na spojovat některá místa, firmy a lidi se špatnými a drahými službami. Jako by některá místa byla proklatá a nedalo se s nimi nic dělat. Jsme pak šokováni, když tomu tak není.
To je příležitost pro vás. Překvapte nás tam, kde to čekáme nejméně. Šokujte nás tím, že to uděláte dobře.