Proč trh možná potřebuje váš nápad, který není nic nového pod sluncem
/Pokud váš nápad na podnikání není ani trochu revoluční, je možná právě teď ten pravý čas s ním přijít na trh. Zapomeňte na to, že objevíte druhý Facebook. Máte ale obrovskou šanci dělat něco už vynalezeného sakra dobře, daleko lépe než ostatní.
A právě dobrá exekuce vaše nápadu váš může dostatečně odlišit od zbytku.
Rozvozy jídel byly v Praze roky, potom ale přišlo DámeJídlo a vše se změnilo. Desetiletí jsme jezdili vlaky a autobusy nevalné kvality bez jakéhokoliv servisu, pak přišly autobusy Student Agency a RegioJet. Taxislužeb po Praze funguje desítky, stejně TickTack Taxi nakupuje desítky nových aut a snaží se posunout kvalitu taxíků o dvě úrovně výše.
Nemusíte mít revoluční nápad a pokud ho nemáte, tak na něj ani nečekejte. Raději se pusťte do nekompromisní exekuce současného nápadu.
Dělat něco sakra dobře vás může samo o sobě dostatečně odlišit.
Líbil se vám tenhle příspěvek? Sdílejte ho.