Bullshitting
/Pamatujete si, jak byl napsaný pracovní inzerát na vaši současnou pozici?
Co z toho je pravda?
V businessu se setkáváme (podle odvětví) s úžasnou mírou prázdných frází, nesplněných slibů a nenaplněných očekávání. Řeší se firemní benefity (čti: stravenky), firemní loajalita (udržet ty, na kterých je největší marže) a ziskovost (mít minimum seniorů, protože ti jsou nejdražší).
Přitom by se práce se zaměstnanci dala shrnout do jedné, dvou vět.
- Po čem se vám bude stýskat, až z práce odejdete?
- Komu byste v práci chyběli, kdybyste odešli?
Pokud nebudete nikomu chybět a vám nebude nic chybět, asi vás někdo jen těžko udrží stravenkami. Lidé prahnou po tom, aby o nich někdo měl zájem.
Dvě otázky, řešení je na vás. Na nás.