Důvěra, prodej a reputace

Pošlete mi na účet sto tisíc korun. Půl roku o mně neuslyšíte a za půl roku vám přivezu úplně nové BMW 5 v hnědé kůži a plné výbavě. Souhlasíte?

Pokud nejste extrémně důvěřiví, nejspíše na takovou nabídku nepřistoupíte. Nemáte v takovou nabídku důvěru. Je úplně jedno, co prodáváte. Vždy ale přemýšlejte nad tím, jak moc váš business vzbuzuje důvěru a jaké signály vašim zákazníkům dáváte.

Málokdo se bojí jít do McDonald’s. Tisíce restaurací po celém světě se zavedeným konceptem a velmi přísnými hygienickými pravidly v nás vzbuzují důvěru, že nám nebude špatně. Prodejnu s podezřelými párky v zákoutí zapadlého nádraží zkusí jen málokdo.

Potřebujete dát zákazníkovi jasně najevo, že vám může věřit.

Chcete prodávat? Pracujte nejdříve na důvěře a jasných signálech, že od vás můžeme bezpečně nakoupovat.